IIIG w stolicach Europy

środa, 26 października 2016

Na początku października (a dokładniej we wtorek 4.10, o godz. 200) wraz z klasą IIIa
 z LO wyruszyliśmy na  wycieczkę do dwóch pięknych europejskich stolic: Budapesztu i Wiednia.

Pierwszego dnia zwiedzaliśmy stolicę Węgier. Zobaczyliśmy m.in. zespół zamkowy Vajdahunyad, Plac Bohaterów, Wzgórze Zamkowe z Pałacem Królewskim. Niestety pod koniec dnia zaczął padać deszcz i trochę popsuł nam humory. Na nocleg pojechaliśmy do hotelu w miejscowości Senec na Słowacji.

Przez następne dwa dni odkrywaliśmy piękno i tajemnice Wiednia, m.in. pałac Belveder wraz z cudowną wystawą obrazów, Muzeum Techniki, Muzeum Historii Naturalnej, pałac Schönbrunn, Hofburg, Katedra i Plac Św. Stefana. Z powodu nieopuszczającego nas deszczu i złej pogody nie udało się nam zobaczyć wszystkich zaplanowanych zabytków. Ominęła nas także zabawa na Praterze.

Do domu wróciliśmy w piątek w nocy. Wszyscy uważają wycieczkę za udaną, choć niektórzy wrócili z niej z przeziębieniem:).

Alina Węglarz

IIIG w stolicach Europy VI MCE 2016/17

poprzednia wiadomość | powrót do listy | następna wiadomość

O szkole

VI Gimnazjum MCE jest bezpłatną prywatną szkołą z uprawnieniami szkoły publicznej.

Zalety naszej szkoły:
  • mało liczne klasy,
  • brak anonimowości,
  • indywidualne podejście do każdego ucznia.