Wycieczka IIG do Wrocławia

środa, 24 maja 2017

Wycieczka do Wrocławia klasy II odbyła się 18 i 19 maja 2017r. Wyjechaliśmy ze Szczawnicy wcześniej rano i o 11 zwiedzaliśmy już ZOO, największe wrażenie zrobiło na nas afrykarium. Pierwszego dnia odwiedziliśmy również Halę Stulecia, Fontannę Millenium oraz Ogród Japoński. Potem rozgościliśmy się w hotelu i poszliśmy jeść kolację. Wieczorem spacer na Rynek oraz dworzec kolejowy. Następnie wróciliśmy do hotelu i po podsumowaniu okazało się, że przez cały dzien zrobiliśmy ponad 20 km. Następny dzień rozpoczęliśmy od Panoramy Racławickiej, a później zwiedzaliśmy Ostrów Tumski oraz Stare Miasto z przewodnikiem. Potem mieliśmy czas wolny na rynku, każdy zagosodarował sobie według własnego uznania. Ostatni punkt naszej wycieczki to Kolejkowo. Ciekawie opowiadająca pani przewodnik zainteresowała nas super wykonanymi wystawami. Około godziny 16 wyjechaliśmy w kierunku domu. Wspólnie podsumowaliśmy wycieczkę jako bardzo interesującą i ciekawa. Stwierdzamy, że Wrocław to bardzo piękne miasto mające bardzo wiele pięknych zabytków oraz ciekawych miejsc do zobaczenia.

poprzednia wiadomość | powrót do listy | następna wiadomość

O szkole

VI Gimnazjum MCE jest bezpłatną prywatną szkołą z uprawnieniami szkoły publicznej.

Zalety naszej szkoły:
  • mało liczne klasy,
  • brak anonimowości,
  • indywidualne podejście do każdego ucznia.